Blog

Omgaan met feedback, het is niet altijd even gemakkelijk

Feedback is een cadeau, maar het is niet altijd gemakkelijk om op een positieve manier om te gaan met feedback. Zeker wanneer de feedback niet helemaal volgens de regels van de kunst wordt gegeven, schieten we al snel in de verdediging. Soms gaan we zelfs voluit in de tegenaanval. Heel vaak kwetst feedback. Toch raden we je aan je niet af te sluiten voor feedback, feedback is namelijk de beste manier om bij te leren, om jezelf verder te [...]

Sneller werken met Word? Gebruik dan deze tips

Velen gebruiken dagdagelijks Word, waardoor iedereen daar vlot mee kan werken. Maar wist je dat er in Word heel veel snelfuncties mogelijk zijn om nog efficiënter te kunnen werken? Dat er heel wat tips en trucs bestaan, zodat Word optimaal kan ingezet worden voor het werk? Wij zetten voor jou al 3 tips op een rijtje, tijdbesparende technieken waarmee je sneller en efficiënter kunt werken, komen immers altijd van pas.

5 tips om je servicetijden af te stemmen op de klantbehoefte

Lokale besturen willen een effectieve, efficiënte en klantgerichte dienstverlening aanbieden aan de burger. Omdat de service die burgers wensen verandert, passen de lokale besturen hun servicetijden best aan. Afhankelijk van het type klant varieert de vorm van de service en het tijdstip waarop het lokaal bestuur de service verleent. Wil je meer weten over de tendensen waarmee je best rekening houdt? Je vindt vijf tips in deze blog!