Sociale vaardigheden

Sociale vaardigheden - de volgende opleidingen gaan binnenkort van start


Helder communiceren – start 6 september 2018

Je maakt op een praktische manier kennis met de algemene principes van communicatie. Je ervaart wat het effect is van verschillende communicatiestijlen en hoe je deze zelf kunt toepassen in de praktijk. Je leert een aantal gesprekstechnieken toepassen die de samenwerking en het overleg met anderen effectiever maken.

Omgaan met klanten in moeilijke situaties en met verbale agressie – 22 januari 2019

Deze opleiding leert je om te gaan met moeilijke klanten en met verbale agressie. Je leert waarom mensen zich lastig kunnen gedragen en hoe je hier succesvol op inspeelt … want de manier waarop we reageren is bepalend voor het verdere verloop van het contact/conflict.

Omgaan met klanten in moeilijke situaties en met verbale agressie – 25 september 2018

Deze opleiding leert je om te gaan met moeilijke klanten en met verbale agressie. Je leert waarom mensen zich lastig kunnen gedragen en hoe je hier succesvol op inspeelt ... want de manier waarop we reageren is bepalend voor het verdere verloop van het contact/conflict.

Omgaan met klanten in moeilijke situaties en met verbale agressie – 4 december 2018

Deze opleiding leert je om te gaan met moeilijke klanten en met verbale agressie. Je leert waarom mensen zich lastig kunnen gedragen en hoe je hier succesvol op inspeelt ... want de manier waarop we reageren is bepalend voor het verdere verloop van het contact/conflict.