Onze klanten aan het woord over opleiding

Onze klanten aan het woord over opleiding

Wat Vonk voor de klant wil betekenen

We selecteren, vormen en coachen, zodat de juiste mensen op de juiste plaats zitten.

We begeleiden jou en jouw organisatie samen doorheen verschillende uitdagingen. Onze leidraad? Versterken wat positief is. We vertrekken daarbij altijd vanuit mogelijkheden, niet vanuit problemen.

Bij Vonk zoeken onze consultants, coaches en trainers samen naar passende oplossingen voor jou, je team én je organisatie.

Waarom kiezen voor Vonk?

Wat wij voor jou willen doen, daar staan en gaan we voor. Maar wat vinden de klanten van ons? Waarom Vonk? Wij laten graag onze klanten zelf het antwoord hierop geven.

Voor deze getuigenis brachten we Caroline Henrard, HR medewerker Team Opleidingen van stad Brugge P&O, Ann De Bruyckere, coördinator vorming Vonk en Anja De Meulenaere, medewerker technische opleidingen Vonk samen rond de virtuele tafel.

Caroline Henrard, HR medewerker Team Opleidingen, stad Brugge

Een getuigenis van stad Brugge

Ann: Dag Caroline. Bedankt dat je jouw ervaring wilt delen, we kennen elkaar natuurlijk ook al lang.

Caroline: Inderdaad, de professionele en aangename samenwerking tussen Stad Brugge en Vonk dateert al van vele jaren terug.

Ann: Wat zijn voor jou de belangrijkste redenen om te werken met Vonk?

Caroline: Het gegeven dat Vonk als aankoopcentrale fungeert tussen de leverancier en ons, als klant is een groot pluspunt.

Stad Brugge heeft heel wat verschillende diensten en dat vraagt naar een brede waaier van opleidingen. Vonk biedt hierop een antwoord door specifieke maatopleidingen te voorzien en heeft daarnaast ook tal van cursussen in open aanbod.

Los van de maatopleidingen, weten we ook dat bepaalde diensten met hun decentraal budget gebruik maken van het gevarieerde open aanbod. De opleidingen: “Projectmanagement” en “Wervend schrijven” zijn alvast populair bij onze stadsmedewerkers.

Ook voor de opleiding van rijbewijzen BE, C en CE kloppen we bij jullie aan. Het zijn professionele trajecten en er is altijd ruimte voor feedback als dat nodig is.

Anja: De technische opleidingen waren de voorbije Coronaperiode moeilijker organiseerbaar, wat vond je van de aanpak van Vonk?

Caroline: in 2020 hebben we vooral ingezet op de bijscholingen vakbekwaamheid en Vonk heeft ons hier prima mee geholpen. Er was een vlotte communicatieve samenwerking en ons doel om alle chauffeurs tijdig de nodige modules te laten volgen, is gelukt!

Naast dit alles was er ook de bemoedigende babbel tijdens de coronaperiode. Dat is alleen mogelijk als er tussen de leverancier en de klant door de jaren heen een goede band is ontstaan.

Ann: Bedankt Caroline voor jouw mooie getuigenis.

Caroline: Graag gedaan en op naar een even goede samenwerking in het jaar 2021!

Wij zorgen voor een scherpe prijs!

Wij sluiten met verschillende leveranciers een raamcontract af. Zo kunnen we als aankoopcentrale een scherpe prijs geven aan al onze klanten.

Maar wist je dat je, zoals stad Brugge, abonnee kan worden van Vonk en zo nog een mooie korting krijgt? Bekijk de voordelen op deze pagina.

Delen